Rinkodaros specialistai
organizacijų darbuotojai
Praktinė rinkodara
Lietuvoje, lietuvių kalba. Didžiosios Britanijos Atvirojo universiteto kursas, dalys MBA START UP programos.
Rinkodara – tai menas ir mokslas išsirinkti tikslines rinkas, pritraukti ir išlaikyti klientus, išvystyti klientų bazę sukuriant klientui aukščiausią vertę, platinant apie ją informaciją ir suteikiant ją vartotojui (F. Kotleris).
Rinkodaros specialistai yra pagrindiniai ir gerai apmokami organizacijų darbuotojai.
Kursų pradžia | 2023 spalio 31 d. |
Užsiėmimų būdas | Zoom platforma – nuotoliniu būdu. ARBA Tiesioginiai užsiėmimai, viešbutyje „Panorama“ konferencijų centre (Sodų g. 14, Vilniuje). |
Trukmė | 3 mėnesiai (mokymosi valandos apima 150 akad. val.: Zoom užsiėmimai, savarankiškas darbas su mokymo medžiaga, rašomieji darbai, diplominio darbo gynimas) |
Užsiėmimai vyksta | antradieniais, vieną du kartus per mėnesį taikant aktyvius metodus, 14:00–18.00 val. |
Užsiėmimų grafikas |
|
Vieta | Vilnius |
Kalba | Lietuvių |
Mūsų garantijos
Esate naujas klausytojas? Ateikite į pirmąjį užsiėmimą ir įsitikinkite, ar kursas atitinka Jūsų lūkesčius. Kitu atveju įsipareigojame grąžinti sumokėtus pinigus per tris darbo dienas.
Praktinė rinkodara
Rinkodara – tai menas ir mokslas išsirinkti tikslines rinkas, pritraukti ir išlaikyti klientus, išvystyti klientų bazę sukuriant klientui aukščiausią vertę, platinant apie ją informaciją ir suteikiant ją vartotojui.
Kurso turinys
Mokydamiesi jūs studijuosite temas:
1. Kas yra vartotojas?
Apyvartos procesas. Vartotojai ir suinteresuotos šalys. Prekės ir paslaugos. Rinkodaros mišinys.
2. Kas jūsų vartotojas?
Vartotojai priima sprendimus. Kas yra segmentacija? Nusitaikymas.
3. Santykių valdymas
Santykiai ir sandoriai. Santykių su vartotoju laiptai. Santykių rinkodaros nauda. Vidinė rinkodara. Organizacijos santykiai: įvairiapusis požiūris.
4. Planavimas siekiant patenkinti vartotoją
Orientavimasis į vartotoją. Vartotojo patenkinimas. Jūs ir planavimo procesas.
5. Vartotojų troškimai ir poreikiai
Produktas, jo charakteristikos ir nauda. Produktų gyvavimo ciklas. Prekės ženklas ir kp vertė.
6. Sąnaudos vartotojui
- Kas yra sąnaudos? Kaina ir vertė.
- Kainos apskaičiavimas.
- Faktoriai, turintys įtakos kainodarai.
- Kainodaros strategijos.
- Jūsų veiklos įvertinimas.
7. Patogumas vartotojui
- Kas suvokiama kaip patogumas vartotojui.
- Paskirstymo kanalai – kaip išsirinkti teisingus?
- Konfliktas tarp paskirstymo kanalų.
- Kanalų paskirstymas ir partnerystė.
- Paslaugų paskirstymo kanalai organizacijos viduje.
8. Komunikacija su vartotojais
- Komunikacijos procesas
- Išorinė auditorija
- Vidinė auditorija
- Komunikacijos priemonės
- Komunikacijos priemonių komplekso pasirinkimas
9. Jūsų vartotojų pažinojimas
- Vartotojų nuomonės nagrinėjimas
- Antriniai ir pirminiai duomenys
- Kokybiniai ir kiekybiniai tyrimo metodai
- Vadybininko vaidmuo
10. Išorinės aplinkos pažinojimas
- Organizacijos aplinka
- Konkurencinė aplinka
- Tolimoji aplinka
- Išorinės aplinkos sekimas ir prognozavimas
11. Vertės suvokimas vartotojų atžvilgiu
- Įdėmesnis požiūris į vertės kūrimą vartotojų atžvilgiu
- Vertės grandinė
- Vertės kūrimas vartotojų atžvilgiu jūsų veiklos procese
12. Vartotojų lojalumo užtikrinimas
- Vartotojų lojalumas
- Atotrūkis tarp vartotojų lūkesčių ir patirties
- Organizacijos personalo vaidmuo
Kompanijos rinkodara (B2C)
Atlikite auditą ir veikite.
Šias medžiagas atsisiųskite po registracijos
Rinkodara ir pardavimai (B2B)
Įvertinkite ir plėtokite.
Šias medžiagas atsisiųskite po registracijos
Ko reikia jūsų klientams?
Sužinokite knygoje
„RINKODAROS PRIEMONĖS“
Svarbiausios rinkodaros koncepcijos. Rinkodaros knygų alfa ir omega. Šis vadovėlis turi būti kiekvieno šiuolaikinio verslininko bibliotekoje
- Tarptautinio lygio programa, orientuota į praktinių veiklos problemų sprendimą.
- Jos naujoviškumas yra tas, kad čia užsibrėžiama užduotis - mokymasis praktikoje, t.y. siekiama išmokyti ne tik pritaikyti koncepcijas ir priemones praktikai, bet ir naudoti jas veiklos problemų sprendimui. Tai svarbus ir rimtas žingsnis vadybos praktinio mokymo srityje.
- Vakarų patirties perėmimas. Studijas veda specialiai parengti dėstytojai-praktikai.
- Taikomas Didžiosios Britanijos Atvirojo universiteto pasiūlytas naujo tipo studijų ciklas.
- tiems, kas sprendžia efektyvumo uždavinius:
- skirtingų nuosavybės formų įmonių direktoriams ir direktorių pavaduotojams;
- struktūrinių poskyrių vadovams;
- vidurinės grandies vadybininkams.
- tiems, kas nusprendė tapti rinkodaros specialistais.
Studijos vyksta neatsitraukiant nuo pagrindinio darbo naudojant blended-learning (mišrių studijų) technologiją, į kurią įeina šie komponentai:
- Konsultuojantis dėstytojas veda akivaizdinius užsiėmimus, tikrina rašomuosius darbus ir konsultuoja studentus.
- Mokymo medžiaga. Individualūs mokymo medžiagos rinkiniai atlieka „antrojo dėstytojo“ vaidmenį ir lieka asmeniniam studento naudojimui. Juose atsispindi šiuolaikinės koncepcijos, pateikiami pavyzdžiai ir užduotys, leidžiančios vadybininkui žingsnis po žingsnio permąstyti ir gerinti valdymo veiklą, ugdyti kompetenciją ir tobulinti gebėjimus.
- Rašomieji darbai. Raštu atliekamos užduotys suteikia studentams galimybę ugdyti kurso koncepcijų praktinio taikymo įgūdžius, tobulinant asmeninę veiklą. Darbą vertina ir komentuoja konsultuojantis dėstytojas.
- Seminarai – akivaizdinė kolektyvinio mokymosi forma. Tobulina kolegialaus valdymo ir praktinių problemų kūrybiško sprendimo įgūdžius, skatina įgytų žinių ir gebėjimų kolektyviai permąstyti bei keistis patirtimi. Seminarai vyksta vieną du kartus per mėnesį, taikant aktyvius mokymo metodus (bendras diskusijas, dalykinius žaidimus, situacijų sprendimus).
- Atlikti du rašomuosius darbus, įvertintus patenkinamai
- Sėkmingas diplominio darbo gynimas.
- Sėkmingai baigusiesiems studijas bus įteiktas Tarptautinio menedžmento instituto diplomas.
- sukurti papildomą vertę jūsų vartotojams ir kitoms suinteresuotoms šalims, o taip pat tapti efektyvesniu vadybininku dėl:
- pagerėjusių jūsų vadybinių žinių ir kompetencijos;
- padidėjusio jūsų indėlio siekiant jūsų organizacijos tikslo;
- išnagrinėto teorijų, sąvokų ir įvairiose vadybos situacijose naudojamų metodų rinkinio;
- geresnio savo kaip vadybininko vaidmens, jo konteksto ir jūsų poveikio į tai, kas vyksta organizacijoje, pobūdžio suvokimo;
- gebėjimo būti „refleksuojančiu (t. y. pastabiu ir apmąstančiu) praktiku“ ir savo praktikos apmąstymo remiantis savarankiškais arbo vietoje atliekamais tyrimais;
- gebėjimo išskirti savo, kaip vadybininko, stipriąsias ir įveikti savo silpnąsias savybes;
- galimybės geriau pažinti aukščiausiosios grandies specialistus ir vadybininkus, kad turėtumėte daugiau pasitikėjimo ir kompetencijos bendraudami su jais ir galimybę efektyviau dirbti su jais.
Registracijos sąlygos
- Amžius – ne jaunesni nei 18 metų stojimo metu, vidurinis arba aukštasis išsilavinimas.
- Užpildyti registracijos anketą, pasirašyti sutartį, pateikti mokėjimo dokumento kopiją.
Investicija
Įprasta kaina | Speciali kaina iki birželio 30 d. | Mokant visą sumą iš karto** | |
1 830 | -15% | -5% |
Kainos 2023 m. rudens semestrui (EUR)
* PVM netaikomas
** Nuolaidos sumuojamos
Į kainą įskaičiuota
- Mokomųjų priemonių komplektas.
- Dalomoji medžiaga.
- Seminarai-praktikumai su kavos/arbatos pertraukėlėmis.
- Konsultacijos su dėstytoju.
- Rašomųjų darbų tikrinimas ir komentavimas.
- Diplominių darbų tikrinimas.
Svarbu! Registruokitės be jokios rizikos! Jeigu artėjant mokymams sužinosite, kad dalyvauti nebegalėsite - Jūsų pinigus grąžinsime.
Taip pat galite sekti mūsų naujienas Facebook puslapyje www.facebook.com/tmi.vilnius