Išsaugoti ir padidinti! (Projektų valdymo programos)

Norint suprasti, kaip išsaugoti ir padidinti komandą, į kurią jūs įdėjote daug jėgų ir sielos, svarbu prisiminti priežastis, dėl kurių žmonės išeina iš kompanijos. Tai patarimas vadovams, vadovaujančiai koalicijai, HR tarnautojams, ką daryti, jeigu kompanijoje kažkas einasi ne taip.
.
Priežastys. Štai jos:
.
1. Raštinga vadovybė
Visi žino populiarią frazę: „Ateina į kompaniją, išeina dėl vadovo“. Mikrovadyba, nepasitikėjimas, nenoras ugdyti žmones, negebėjimas pripažinti jų nuopelnų. Jeigu jūs tai pastebite savo pavaldiniuose – vadybininkuose, yra proga susimąstyti.
.
2. Suderintas performanso valdymas
Talentams darbe reikia adekvataus „žygio pėsčiomis“. Visuotinė kontrolė ir atskaitomybė kiekviename žingsnyje iš vienos pusės, ir absoliuti anarchija – iš kitos – štai du procesai, dėl kurių sudega stiprūs žmonės. Svarbu siekti balanso, suteikti grįžtamąjį ryšį, kai žmogus pats nemato kelio, ir paleisti, kai jam reikia laisvai mąstyti.
.
3. Pasiekimų pripažinimas.
Net ir labiausiai ambicingiems, motyvuotiems ir gerai uždirbantiems specialistams baigiasi jėgos dirbti, jeigu jų nuopelnai nepripažįstami. Žmogus – sociali būtybė ir nuolat ignoruojant vertingus pasiekimus jis bus priverstas ieškoti pripažinimo iš pašalės.
.
4. Kodėl jūs išlipate iš lovos?
Jūsų kompanija gali turėti gražią oficialią misiją už komercinių rezultatų ribų. Tačiau jeigu jai nepritaria ir jos nesupranta jūsų žmonės, į kuriuos jūs remiatės, ji neturi prasmės. Kam kiekvienam konkrečiam talentui lipti kasdien iš lovos, kad jums dirbtų? Jeigu ir specialistas, ir jūs negalite atsakyti į šį klausimą, verta susimąstyti.
.
5. Stiklinės lubos
Tobulėjantys žmonės paprastai ambicingi ir nori formalaus augimo. Jeigu jie neturi tam galimybių matomoje ateityje, būkite pasirengę juos prarasti. Žmogui „branginama korta“ turi būti suprantama: neaiškūs pažadai, tokio stiliaus kaip „toks žmogus kaip tu mūsų kompanijoje būtinai išaugs iki štai tokių pareigų“, gali būti veiksmingi kelis mėnesius, bet ne daug metų.
.
6. Kultūra
Kultūra yra savotiškas audinys, kuris sujungia žmones, procesus ir struktūras. Bet kokio lygio darbuotojas egzistuoja kompleksiškai šioje kultūroje, o ne atskirai savo funkcijoje arba motyvacijos sistemoje. Kai organizacijos nerašytos taisyklės sutampa su darbuotojo asmeninėmis vertybėmis, kultūra paskatina energijos pliūpsnį siekiant bendro tikslo ir veda organizaciją į klestėjimą. Kai taisyklės nesutampa – talentingi žmonės išeina.
.
Geras pavyzdys užkrečiamas
.
Studijuoti kursą „MBA Start Up“ (Didžiosios Britanijos atvirojo universiteto ir Vokietijos ekonomikos ir vadybos akademijos autorystė) įmanoma ir Lietuvoje lietuvių kalba, tai suteikia galimybę transformuoti organizacijos kultūrą ir vykdyti vidinius pokyčius. Inovacijų vykdyti neįmanoma be parengtų verslo lyderių. Svarbu neprarasti ryšio su pavaldiniais, juos skatinti ir įkvėpti. Empatijos įgūdžių ugdymas, mokėjimas veikti neapibrėžtumo sąlygomis – visa tai įeina į kurso uždavinius. Yra galimybės perimti ir išugdyti praktinius žmonių valdymo įgūdžius. Organizacijos, investuojančios į mokymus, siekia kurti kultūrą, kurioje žmonėms nenaudinga likti pasyviais vykdytojais.
.
Veikite. Renkamos studentų grupės.

projektų valdymo programos

projektų valdymo programos