Prieš atsakydami į šį klausimą, panagrinėsime istoriją
„Du jaunuoliai“
Vieną nuostabią pavasario dieną prieš dvidešimt penkerius metus du jaunuoliai baigė tą patį koledžą. Tiedu jaunuoliai buvo labai panašūs vienas į kitą.
Abu jie buvo pirmūnai, abu išvaizdūs ir abu – kaip jauni koledžo absolventai – kupini ambicingų ateities planų ir svajonių.
Neseniai šie vaikinai grįžo į koledžą į 25-ąjį susitikimą.
Jie vis dar buvo labai panašūs.
Abu laimingai vedę. Abu turėjo tris vaikus. Ir abu, kad ir kaip keista bebūtų, nuėjo dirbti ir tebedirba toje pačioje kompanijoje.
Tačiau buvo ir skirtumų.
Vienas iš vyriškių buvo mažo tos kompanijos skyriaus vadybininkas. Kitas buvo jos prezidentas.
Dėl ko atsirado šis skirtumas
Ar kada klausėte savęs, dėl o atsiranda šie skirtumai žmonių gyvenime?
Tai ne visuomet „įgimtas intelektas“, talentas arba atsidavimas darbui. Tai nereiškia, kad vienas nori pasiekti, o kitas ne.
Skirtumas yra tas, kad šis žmogus turi žinių ir žino, kaip jas panaudoti.
Būtent todėl rašau Jums apie kvalifikacinį parengimą pagal „PROJEKTŲ VADYBININKO“ profesiją „iš pirmų rankų“ – Vadybos ir ekonomikos akademija (AFW, Vokietija). Parengimas lietuvių/ rusų kalbomis, neišvykstant iš šalies.
Pagrindinis tikslas: suteikti žinių, įgūdžių, kuriuos galėsite panaudoti verslui!
Paklauskite savęs:
- Ką galiu pakeisti?
- Ką galiu padaryti, kad mano darbas būtų tikslingesnis ir suteiktų daugiau pasitenkinimo?
- Kaip pasiekti tokią materialinę būklę, kad galėčiau pastatyti namą, pasodinti medį…
Atsakau Jums tiesiai ir sąžiningai: ĮVALDYKITE PROJEKTŲ VADYBOS MENĄ!!!
Patikėkite, žinau apie ką kalbu. 35 metus vykdžiau projektus, vadovavau dideliems projektų kolektyvams (moksliniame gamybiniame susivienijime „Venta“), patyriau kūrybos džiaugsmą vienminčių komandoje. Tai gali patvirtinti tie, su kuriais dirbau, tik dabar jie jau profesoriai, verslininkai, direktoriai.
Patikėkite – „PROJEKTŲ VADYBININKO“ profesija yra vertinga, paklausi ir …
… tie, kurie ją įvaldė – labai sėkmingi ir turtingi žmonės!
Visi! Be išimčių!
Taip pat žinau, kad dauguma žmonių nė neužsibrėžia tokių tikslų, nes neišsiugdė savyje verslaus charakterio. Bet viskas yra pataisoma!
KELIĄ ĮVEIKS EINANTIS!!!
Visi esame paženklinti savo įpročių žyma, todėl dažnai esme pasyvūs, susitaikome su daugeliu situacijų, nors galėtume būti aktyvūs ir valdyti situaciją (arba projektą).
AKIVAIZDŪS FAKTAI…
- Šiuolaikinės organizacijos, organizuodamos savo veiklą, pereina prie projektinio ir komandinio metodų. Reikalingi PROJEKTŲ VADYBININKAI, gebantys pasiūlyti ir įgyvendinti bet kokios srities projektą.
- Projekto pobūdis neturi ypatingos reikšmės – tai gali būti pastatų statyba, verslo diversifikavimas, skyriaus restruktūrizavimas, naujo produkto kūrimas, ataskaitos rengimas ar knygos rašymas.
- Projektų vadyba – tai menas pasiekti rezultatus nepažeidžiant nustatyto TERMINO • IŠTEKLIŲ • KOKYBĖS.
- „Projektų vadyba“ per artimiausią dešimtmetį dominuos ir bus gerai apmokamas darbas.
IPMA prezidentas K. Pannanbaker
KAIP SĖKMINGAI VALDYTI PROJEKTUS? Į šį klausimą atsako AFW Vokietijos vadybos ir ekonomikos akademijos dviejų lygių programa „Projektų vadyba“. Išstudijavę programą, Jūs įgysite žinių, išugdysite praktinius įgūdžius, įvaldysite priemones, kurios padės sėkmingai įgyvendinti projektus, ir sprendimų rengimo metodus.
Tačiau prieš Jums pradedant studijuoti, noriu priminti tai, ką jau esu sakęs. Absoliučiai VISI, kurie turi PROJEKTŲ įgyvendinimo kompetenciją,
YRA LABAI PASITURINTYS IR KLESTINTYS ŽMONĖS!
Įsiminkite tai, noriu, kad šis faktas MOTYVUOT JUS išstudijuoti visą programą, nors galite įvaldyti ją ir atskirais žingsniais.
Programa padeda atsakyti į daugelį klausimų, kurie anksčiau ar vėliau iškyla:
- Kaip dirbti komandoje ir būti lyderiu?
- Kaip teisingai užsibrėžti savo ir savo komandos tikslus?
- Kaip sistemingai ir planingai siekti užsibrėžtų tikslų?
- Kaip organizuoti projektinį darbą ir suteikti įgaliojimus?
- Kaip spręsti konfliktus ir motyvuoti darbuotojus?
- Kaip kontroliuoti projekto eigą ir vertinti rezultatus?
VALDYMAS
- PROJEKTO
- KELIŲ PROJEKTŲ
- PORTFELIO
TAI: | Žinių įgijimas
Projektų kūrimo ir struktūravimo metodai, projektų valdymo organizavimas, metodai ir technikos. Su projekto įgyvendinimu susijusių problemų tyrimas, detalus kiekvieno etapo ir kompleksinis nagrinėjimas. |
Orientavimasis į praktiką
Pagrindinis akcentas studijų procese teikiamas teorinių metodų ir modelių taikymui realiame darbe. Užduotis – suformuoti ir patobulinti kompleksinio projektų parengimo, planavimo ir įgyvendinimo įgūdžius.
|
|
Efektyvumo didinimas
Kiekvienas kurso skirsnis numato pagrindinių projektų įgyvendinimo sėkmingumo ir žlugimo faktorių išaiškinimą ir analizę. Klausytojai gauna pagrindines rekomendacijas, reikalingas efektyviam darbui su projektais. |
Trumpa istorija „Kalvis ir …“
Kartą vienas žmogus paprašė kalvio– padaryk dalgį.
– Gerai.
Kalvis darė, darė. Nepavyko. Kalvis ir sako užsakovui:
– Geriau padarysiu pasagą. Gerai, daryk.
Darė, darė. Nepavyko.
Kalvis ir sako užsakovui: – Geriau padarysiu ŠNIPŠTĄ.
– Padaryk.
Kalvis įkaitino metalo likučius ir panardino į vandenį. Visi išgirdo ŠNYPŠTIMĄ. Taip, jam pavyko, bet kam to reikia?
Kaip ši istorija susijusi su PROJEKTAIS? Tiesiogiai!
Vadovų apklausa rodo, kad 74 % visų projektų viršija skirtą biudžetą arba terminus. Be to – 28 % projektų visiškai žlunga (tai ŠNIPŠTAS). Visos šios nesėkmės užtraukia tūkstantinius, o kartais ir milijoninius nuostolius.
įvaldykite PROJEKTŲ VALDYMO MENĄ!!!
TAI PUIKU
„Visas kursas labai domus, gilus. Patiko visi seminarai, daugelį klausimų nagrinėjome savarankiškai. Dėstytojas konsultantas dirbo su visais dalyviais, kiekvienam skyrė laiko. Įgijau motyvaciją studijuoti kitus su šiuo kursu susijusius dalykus. Labai ačiū!“
Pagarbiai,
Simas Kargaudas
UAB „Mantvilė“
komercijos direktorius
KOKIEMS ŽMONĖMS BŪTINA „PROJEKTŲ VADYBININKO“ KVALIFIKACIJA?
JEIGU JŪS siekiate padaryti esminį indėlį į organizacijos vystymą ir gyvybingumo stiprinimą, prisijungti prie valdančiosios koalicijos, tapti vertingu darbuotoju.
JEIGU JŪS planuojate pradėti savo verslą ir ieškote idėjų.
JEIGU JŪS siekiate sustiprinti savo pozicijas darbo rinkoje, išsiugdyti profesinį įvairialypiškumą.
JEIGU JŪS esate ORGANIZACIJOS, padalinio, darbų baro VADOVAS… ir sprendžiate efektyvumo, našumo, darbuotojų kūrybinio potencialo naudojimo, jų lojalumo stiprinimo uždavinius…
Sakykit, ar Jums žinoma, kad pagal darbo efektyvumą
(ypač tarnautojų) mes 3…5 kartus atsiliekame nuo išsivysčiusių šalių?
Personalo veiklos organizavimas PROJEKTINIU METODU, išsaugant funkcines, operacines užduotis, SUTEIKIA GALIMYBĘ:
-
- nuo 60 iki 600 % padidinti našumą
!!!
- 35 % sumažinti valdymo aparatą
- gauti žymų ekonominį efektą
Patikrinta praktikoje
D. Grayson (jaunesnysis); K.OʾDell (133 psl.)
Daugelis organizacijų ženkliai pasistūmėjo į priekį: monoprojektai, multiprojektai, portfelio valdymas, virtualios komandos, savivaldos komandos…
O JŪS?
Ar galima išmokti tai daryti?
Šiandien, kai efektyvumas ir organizuotumas gyvybiškai reikalingi sėkmei, nematau tam priežasčių ir barjerų. Juk tėra vienas žmogus, atsakingas už saviugdą, ir tai – Jūs!
Deja, daugelis šiame pasaulyje pasirenka svajoti ir kalbėti, bet ne veikti.
Protingai ir deramai atliekamas darbas, organizuotas mąstymas būtinai atneš sėkmę. Tam skirta programa „PROJEKTŲ VALDYMAS“.
Mano pasirinkimas – geriausias!
„Labai rūpestingai rinkausi mokymo programą, išnagrinėjau kitus pasiūlymus, ilgai mąsčiau apie juos ir galiausiai pasirinkau AFW ekonomikos ir vadybos akademijos ir Tarptautinio menedžmento instituto mokymo programą. Tai lėmė aibė priežasčių:
- Optimalus, mūsų manymu, kurso turinys
- Ypatingas studijų režimas
- Siūlomo išsilavinimo statusas
Be to, studijuojant kursą Jūs galėsite ne tik įgyti Jums reikalingas žinias, atitinkančias geriausius pasaulinius standartus, bet ir neabejotinai patirsite malonumą dėl paties studijų proceso ir bendravimo su kolegomis. Sėkmės!“
Pagarbiai,
Ramūnas Pecelevičius
UAB „Viringas“ direktorius
Kaip vyks studijos?
Jūs tapsite įspūdingo nuotykio dalyviu.
„Imkimės darbo!“ Tai žodžiai, ištarti tuomet, kai Filipas Musteris buvo paskirtas projekto vadovu. Neturėdamas nei patirties, nei specialaus parengimo projektų valdymo srityje!
Tiesiog ėmė ir paskyrė – kaip tai dažnai vyksta praktikoje.
Kurso ypatumai:
- išsamus veiksmų aprašymas nuo pat darbo su projektu pradžios iki sėkmingo užbaigimo ir įgyvendinimo (pirmasis Filipo Musterio projektas) remiantis 5 mokomaisiais raštais, kuriuose pateikiamas konkretus praktinis pavyzdys, kaip valdyti projektą;
- pateikiami papildomi atvejai iš darbo su kitais projektais praktikos, kad galima būtų praktiškai persikelti į įvairias projektų valdymo veiklos sritis;
- treniruojamosios užduotys, kurios suteikia galimybę kontroliuoti mokymosi pažangą, savarankiškai nagrinėti projektų valdymo problemas ir atrasti sprendimus, kuriuos vėliau galima palyginti su pridedamais sprendimų pavyzdžiais;
- kompleksinės mokomosios užduotys, kurias atliksite savarankiškai, išsiųsite į TMI ir vėliau gausite jau patikrintas, įvertintas ir, prireikus, su pastabomis paraštėse;
- mokomieji raštai, kurie kartu su specialiomis žiniomis ir metodais, padėsiančiais Jums tapti kompetentingu atitinkamos srities specialistu, dar suteiks papildomų žinių moderacijos, prezentacijos, konfliktų valdymo ir kitose srityse;
- lydymasis specialybės seminaras, kurio metu Jūs, remdamiesi įgytomis žiniomis, suplanuojate visą projektą, suderinate jį su savo komandos nariais, pristatote „firmos vadovybei“, įgyvendinate, sprendžiate darbo metu atsirandančias problemas, moderuojate ir, galiausiai prisiimate atsakomybę už išlaidų bei terminų viršijimą ir ruošiatės teikti aiškius atsakymus į vadovybės klausimus;
- egzaminas, per kurį turėsite įrodyti, kad įgijote specialybės žinių (raštu), metodinių ir socialinių kompetencijų atskirais aspektais (žodžiu), reikalingų projekto vadovo darbui.
„Imkimės darbo!“
KAS VADOVAS?
Jūsų asmeninį dėstytoją konsultantą įprasta vadinti tjutoriumi. Jis kartu su Jumis vykdo edukacinę veiklą (santykiai subjektas-subjektas).
kas jie? Tai specialistai:
- turintys aukštąjį išsilavinimą arba mokslinį laipsnį;
- turintys vadybos ir verslo veiklos patirtį;
- išstudijavę programą ir atlikę stažuotę su patyrusiu konsultantu;
- išstudijavę specialų pedagoginį kursą ir dalyvavę praktikumuose-seminaruose;
- gavę teigiamą išorinio stebėtojo išvadą ir palankius studentų atsiliepimus.
nedelsiant PRADĖTI STUDIJUOTI!!!
Bet tai dar ne viskas!
Tapę studentu, Jūs gausite:
- Interaktyvios mokomosios medžiagos komplektą
- Asmeninį dėstytoją konsultantą
- Galimybę užmegzti dalykinius ryšius
PROGRAMA SKIRIASI NUO VISŲ KITŲ PROGRAMŲ:
- Tai unikali programa mūsų šalies ir Europos mastu. Turku universitetas (Suomija) užskaito ją kaip dalį studijų pagal МВА (Master of Business Administration) programą.
- Taikomas naujo tipo mokymo ciklas, pagrįstas studento aktyviai suvokiamu santykiu tarp jo praktinės patirties ir kurso nuostatomis, kurios vėliau taikomos darbinėms situacijoms.
P.S. Paskutinis argumentas, jeigu vis dar esate skeptiškai nusiteikę.
Mes suprantame, kas tiems, kurie jau yra vadybininkai arba organizacijų vadovai, sunku priprasti laikyti save „studentu“. Tačiau žiūrėkite esmės…
Тmok. ≥ Тpok. |
Tai gamtos dėsnis „Mokymo tempai turi būti didesni arba lygūs pokyčių tempams“.
S. Furukova
P.P.S. Žinios ir įgūdžiai – visiems laikams!
Leiskite sau tai, kas geriausia:
- PROGRAMA „PROJEKTŲ VALDYMAS“ pripažinta geriausia Vokietijoje vadybos srities programa.
- Kvalifikacija patvirtinama Harcburgo sertifikatu/ diplomu (Vokietija).
Čia gali būti Jūsų vardas! —->
|
Investavimas į sėkmę
O dabar grįžkime prie anų dviejų bendramokslių, apie kuriuos pasakojau pradžioje. Jiedu kartu baigė koledžą ir kartu pradėjo karjerą verslo pasaulyje. Bet dėl kokių priežasčių jų gyvenimai versle tokie skirtingi? Žinios. Paprastos žinios.
IR JŲ TAIKYMAS.
„Galiu garantuoti, kad atrasite orientuotą į praktiką programą, patikimą ir naudingą.“
Pagarbiai,
Dr. ОU, AFW tjutorius, TMI ekspertas
Jurij Sokol