Nuolaidos iki 10% iki spalio 24 d. Pasirinkite kursus
+370 618 12 536, info@tmi.lt, Laisvės pr. 60, LT-05120, Vilnius

Praktinė rinkodara

Vadovams, akcininkams ir tiems,
kas priima svarbius sprendimus.

Praktinė rinkodara

Mokymai skirti vadovams, akcininkams. Vyksta išankstinė registracija.

Lietuvoje mokymai rengiami lietuvių kalba. Didžiosios Britanijos atvirojo universiteto kursai,  programos MBA START UP dalis.

Rinkodara – tai menas ir mokslas išsirinkti tikslines rinkas, pritraukti ir išlaikyti klientus, išvystyti klientų bazę sukuriant klientui aukščiausią vertę, platinant apie ją informaciją ir suteikiant ją vartotojui (F. Kotleris).

Rinkodaros specialistai yra pagrindiniai ir gerai apmokami organizacijų darbuotojai.

Kursų pradžia 2024 m. spalio 15 d.
Užsiėmimų būdas „Zoom“ platforma (nuotoliniu būdu)
ARBA
tiesioginiai užsiėmimai, vykstantys viešbučio „Crowne Plaza Vilnius“ konferencijų centre (M. K. Čiurlionio g. 84, Vilniuje).
Trukmė 3 mėnesiai (mokymosi valandos apima 150 akad. val.: „Zoom“ užsiėmimai, savarankiškas darbas su mokomąja medžiaga, rašomieji darbai, diplominio darbo gynimas)
Užsiėmimai vyksta Antradieniais, vieną ar du kartus per mėnesį, taikant aktyvius metodus, 16:00–20.00 val. (20,30 val.)
Užsiėmimų grafikas
  1. 2024-10-15 (antradienis)
  2. 2024-**-** (antradienis)
  3. 2024-**-** (antradienis)
  4. 2024-**-** (antradienis)
  5. 2024-**-** (antradienis)
  6. 2025-**-** (antradienis)
    2025-**-** – kursų pabaiga, baigiamojo darbo siuntimas.
Vieta Vilnius
Kalba lietuvių

Mūsų garantijos

Esate naujas klausytojas? Ateikite į pirmąjį užsiėmimą ir įsitikinkite, ar kursas atitinka Jūsų lūkesčius. Kitu atveju įsipareigojame grąžinti sumokėtus pinigus per tris darbo dienas.

Praktinė rinkodara

Rinkodara – tai menas ir mokslas išsirinkti tikslines rinkas, pritraukti ir išlaikyti klientus, išvystyti klientų bazę sukuriant klientui aukščiausią vertę, platinant apie ją informaciją ir suteikiant ją vartotojui.

Kursų turinys

Mokydamiesi studijuosite šias temas:

1. Kas yra vartotojas?
Apyvartos procesas. Vartotojai ir suinteresuotos šalys. Prekės ir paslaugos. Rinkodaros mišinys.

2. Kas jūsų vartotojas?
Vartotojai priima sprendimus. Kas yra segmentacija? Nusitaikymas.

3. Santykių valdymas
Santykiai ir sandoriai. Santykių su vartotoju laiptai. Santykių rinkodaros nauda. Vidinė rinkodara. Organizacijos santykiai: įvairiapusis požiūris.

4. Planavimas siekiant patenkinti vartotoją
Orientavimasis į vartotoją. Vartotojo patenkinimas. Jūs ir planavimo procesas.

5. Vartotojų troškimai ir poreikiai
Produktas, jo charakteristikos ir nauda. Produktų gyvavimo ciklas. Prekės ženklas ir kp vertė.

6. Sąnaudos vartotojui

  • Kas yra sąnaudos? Kaina ir vertė.
  • Kainos apskaičiavimas.
  • Faktoriai, turintys įtakos kainodarai.
  • Kainodaros strategijos.
  • Jūsų veiklos įvertinimas.

7. Patogumas vartotojui

  • Kas suvokiama kaip patogumas vartotojui.
  • Paskirstymo kanalai – kaip išsirinkti teisingus?
  • Konfliktas tarp paskirstymo kanalų.
  • Kanalų paskirstymas ir partnerystė.
  • Paslaugų paskirstymo kanalai organizacijos viduje.

8. Komunikacija su vartotojais

  • Komunikacijos procesas
  • Išorinė auditorija
  • Vidinė auditorija
  • Komunikacijos priemonės
  • Komunikacijos priemonių komplekso pasirinkimas

9. Jūsų vartotojų pažinimas

  • Vartotojų nuomonės nagrinėjimas
  • Antriniai ir pirminiai duomenys
  • Kokybiniai ir kiekybiniai tyrimo metodai
  • Vadybininko vaidmuo

10. Išorinės aplinkos pažinimas

  • Organizacijos aplinka
  • Konkurencinė aplinka
  • Tolimoji aplinka
  • Išorinės aplinkos stebėjimas ir prognozavimas

11. Vertės suvokimas vartotojų atžvilgiu

  • Įdėmesnis požiūris į vertės kūrimą vartotojų atžvilgiu
  • Vertės grandinė
  • Vertės kūrimas vartotojų atžvilgiu jūsų veiklos procese

12. Vartotojų lojalumo užtikrinimas

  • Vartotojų lojalumas
  • Atotrūkis tarp vartotojų lūkesčių ir patirties
  • Organizacijos personalo vaidmuo

Kompanijos rinkodara (B2C)

Atlikite auditą ir veikite.
Šią medžiagą atsisiųskite po registracijos.

PDF medžiaga "Kompanijos rinkodara (B2C)"

Gauti medžiagą nemokamai

Siųsti PDF medžiagą į el. paštą

Sutinku su asmens duomenų tvarkymo politika.

Užsakyti naujienlaiškį. Atsisakyti galėsite bet kada.

Rinkodara ir pardavimai (B2B)

Įvertinkite ir plėtokite.
Šią medžiagą atsisiųskite po registracijos.

PDF medžiaga "Rinkodara ir pardavimai (B2B)"

Gauti medžiagą nemokamai

Siųsti PDF medžiagą į el. paštą

Sutinku su asmens duomenų tvarkymo politika.

Užsakyti naujienlaiškį. Atsisakyti galėsite bet kada.

Ko reikia jūsų klientams?

Sužinokite knygoje
„RINKODAROS PRIEMONĖS“

Svarbiausios rinkodaros koncepcijos. Rinkodaros knygų alfa ir omega. Šis vadovėlis turi būti kiekvieno šiuolaikinio verslininko bibliotekoje.

PDF knyga "Rinkodaros priemonės"

Gauti knygą nemokamai

Siųsti PDF knygą į el. paštą

Sutinku su asmens duomenų tvarkymo politika.

Užsakyti naujienlaiškį. Atsisakyti galėsite bet kada.

  • Tarptautinio lygio programa orientuota į praktinių veiklos problemų sprendimą.
  • Jos naujoviškumas – užsibrėžiama užduotis mokytis praktikoje, t. y. siekiama suprasti ir išmokti ne tik pritaikyti koncepcijas ir priemones praktikai, bet ir naudoti jas sprendžiant veiklos problemas. Tai svarbus ir rimtas žingsnis vadybos praktinio mokymo srityje.
  • Vakarų patirties perėmimas. Studijas veda specialiai parengti dėstytojai praktikai.
  • Taikomas Didžiosios Britanijos atvirojo universiteto pasiūlytas naujo tipo studijų ciklas.
  • Tiems, kas sprendžia efektyvumo uždavinius:
  • skirtingų nuosavybės formų įmonių direktoriams ir direktorių pavaduotojams;
  • struktūrinių poskyrių vadovams;
  • direktoriams, akcininkams, vadybininkams;
  • tiems, kas nusprendė geriau suprasti rinkodaros procesus.

Studijos vyksta neatsitraukiant nuo pagrindinio darbo, naudojant blended-learning (mišrių studijų) technologiją:

  • Dėstytojas. Konsultuojantis dėstytojas veda akivaizdinius užsiėmimus, tikrina rašomuosius darbus ir konsultuoja klausytojus.
  • Mokomoji medžiaga. Individualūs mokomosios medžiagos rinkiniai atlieka „antrojo dėstytojo“ vaidmenį ir lieka asmeniniam klausytojo naudojimui. Juose atsispindi šiuolaikinės koncepcijos, pateikiami pavyzdžiai ir užduotys, leidžiančios vadovui žingsnis po žingsnio permąstyti ir gerinti valdymo veiklą, ugdyti kompetenciją ir tobulinti gebėjimus.
  • Rašomieji darbai. Raštu atliekamos užduotys suteikia klausytojams galimybę ugdyti kursų koncepcijų praktinio taikymo įgūdžius, tobulinant asmeninę veiklą. Darbą vertina ir komentuoja konsultuojantis dėstytojas.
  • Seminarai – akivaizdinė kolektyvinio mokymosi forma. Tobulina kolegialaus valdymo ir praktinių problemų kūrybiško sprendimo įgūdžius, skatina kolektyviai permąstyti įgytas žinias ir gebėjimus bei keistis patirtimi. Seminarai vyksta vieną ar du kartus per mėnesį, taikant aktyvius mokymo metodus (bendras diskusijas, dalykinius žaidimus, situacijų sprendimus).
  • Atlikti du rašomuosius darbus, kurie būtų įvertinti ne mažiau kaip patenkinamai.
  • Sėkmingai apginti diplominį darbą.
  • Baigusiesiems studijas bus įteiktas Tarptautinio menedžmento instituto diplomas.
  • Sukurti papildomą vertę jūsų vartotojams ir kitoms suinteresuotoms šalims, taip pat tapti efektyvesniu vadybininku, nes:
  • pagerės jūsų, kaip vadovo, vadybinės žinios ir kompetencijos;
  • padidės jūsų indėlis, siekiant jūsų organizacijos tikslo;
  • išnagrinėsite ir įsisavinsite teorijas, sąvokas ir įvairiose vadybos situacijose naudojamus metodus;
  • geriau suvoksite savo, kaip vadovo, vaidmenį ir įtaką tam, kas vyksta organizacijoje;
  • gebėsite būti „reflektuojančiu (t. y. pastabiu ir apmąstančiu) praktiku“ ir galėsite savo veikloje remtis savarankiškais arba vietoje atliekamais tyrimais;
  • gebėsite išskirti savo, kaip vadovo, stipriąsias savybes ir įveikti silpnąsias;
  • dėl pasitikėjimo ir kompetencijos gebėsite geriau susikalbėti ir bendradarbiauti su savo pavaldiniais, specialistais, rinkodaros skyriaus vadybininkais arba už tai atsakingais įmonėje asmenimis.

Registracijos sąlygos

  • Amžius – ne jaunesnis nei 25 metų stojimo metu, vidurinis arba aukštasis išsilavinimas.
  • Užpildyti registracijos anketą, pasirašyti sutartį, pateikti mokėjimo dokumento kopiją.

 

Investicija

Kainos 2024 m. rudens / 2025 m. pavasario semestrui (EUR)

Įprasta kaina

Speciali kaina iki rugsėjo 30 d.

**Mokant visą sumą iš karto

Kaina 2024 m. rudens semestrui

1850 €

-5%
1757 €

-5%
1757 €

1910 €

* PVM netaikomas
** Nuolaidos sumuojamos
Galimybė mokėti dalimis. Teirautis info@tmi.lt

Į kainą įskaičiuota

  • Mokomųjų priemonių komplektas.
  • Dalomoji medžiaga.
  • Seminarai-praktikumai su kavos ar arbatos pertraukėlėmis.
  • Konsultacijos su dėstytoju telefonu, e. paštu.
  • Rašomųjų darbų tikrinimas ir komentavimas.
  • Diplominių darbų tikrinimas.

Svarbu! Registruokitės be jokios rizikos! Jeigu, artėjant mokymams, sužinosite, kad negalėsite dalyvauti, mes grąžinsime pinigus.