.
Bendros vertybės sukuria pasitikėjimą tarp bendruomenės narių, o „pasitikėjimas“ tarsi tepalas, kurį panaudojus darbas tampa efektyvesnis. Nuo pasitikėjimo laipsnio priklauso kompanijos gerovė ir rezultatyvumas.
Į sąvoką „pasitikėjimas“ paprastai įdedamos trys skirtingos prasmės.
.
Pirma
Suvokiama kaip pasitikėjimas žmonėmis, kurie valdo verslą ir priima sprendimus.
.
Antra
Numanomas asmeninis pasitikėjimas, kurį darbuotojai jaučia tiesioginiams viršininkams. Ar jie sąžiningai elgiasi su pavaldiniais? Ar jie atsižvelgia į jų realius poreikius, kai priima sprendimus?
.
Trečioji reikšmė
Tikėti pačia kompanija, o ne konkrečiais žmonėmis. Ar gerai organizuoti verslo procesai, ar juose nėra prieštaravimų, ar jie atitinka visuotinai pripažintas normas? Ar organizacija įvykdo savo pažadus?
.
Šios trys sąvokos „pasitikėjimas“ traktuotės skiriasi viena nuo kitos, bet kartu jos ir tarpusavyje susijusios. Kaskart, kai pavaldiniai nusivilia vadovu, dingsta jų pasitikėjimas visa kompanija, o tai labai pavojinga. Gana sudėtinga pakeisti šalies etinius įgūdžius ir įpročius, bet atskirai paimtoje organizacijoje tai padaryti įmanoma.
.
Ar žinomas atsakymas į klausimą: „Pakanka vadovams (esamiems ir būsimiems) žinių, kad vestų verslą teisinga kryptimi?
.
Atsakymas aiškus – kvalifikuotos studijos pagal į praktiką orientuotą programą „MBA Start Up“. Geriausia Vakarų patirtis, neatsitraukiant nuo darbo vietos ir duodant naudos darbui. Kas gali būti geriau?
.
Neverta laikytis senamadiškų taisyklių. Reikia išmokti veikti nuosekliai, atvirai ir sąžiningai, nevengti sudėtingų problemų ir laiku jas spręsti.
.
Renkamos studentų grupės. Veikite! Kitaip… sėkmės nepamatysite.