Savo rankomis

Daugelį rinkodaros funkcijų galima patikėti išoriniams vykdytojams. Tačiau tose srityse, kurios tiesiogiai susijusios su kompanijos rinkodaros strategija, darbų ranga negalima. Valdančioji verslo koalicija turi reguliariai bendrauti su užsakovais ir tai turi tapti neatskiriama organizacinės kultūros dalimi. Tie, kas išleidžia į gyvenimą rinkodaros strategiją, turi atsižvelgti į kliento požiūrį ir stebėti, kad būtų išsaugotas neapčiuopiamas kompanijos turtas.
.
Svarbu, kad pardavimų ir aptarnavimo specialistai, dirbdami su pagrindiniais klientais, turėtų teisę įgyvendinti skatinamąsias iniciatyvas, kurios padeda palaikyti su jais ilgalaikius santykius.
.
Norint gauti kuo didžiausią grąžą, rinkodaros vadybininkams reikia teisingai projektuoti ir vystyti paslaugų teikėjų integruotus tinklus, nuo kurių veiklos priklauso rinkodaros iniciatyvų efektyvumas. Svarbiausia, kuriant rinkodaros organizaciją užtikrinti reikiamą kompetencijos lygį. Lietuvoje esama galimybių baigti aukštos kvalifikacijos studijas. Aukštą Didžiosios Britanijos atvirojo universiteto kurso „Praktinė rinkodara“ mokymosi lygį gali patvirtinti daugelis absolventų. Kvalifikuoti rinkodaros specialistai yra paklausūs darbo rinkoje ir priskiriami prie pagrindinių verslo specialistų. Šiuo metu renkamos studentų grupės. Veikite, studijuokite, kad nesuakmenėtumėte.