Kokybės valdymas (2-4 dienos)
- Kokybės koncepcija.
- Kas yra „kokybė“.
- Vartotojų reikalavimai.
- Kokybės siekimo sąnaudos.
- Kokybės vadybos modeliai.
- Kokybės vadybos evoliucija.
- Totalinis kokybės valdymas.
- Sistemos ir barjerai siekiant kokybės.
- Kokybės kultūra.
- Vartotojų lūkesčių kitimas.
- Vartotojų lūkesčių kitimo poveikis.
Pagrindinės ugdomos kompetencijos
- Kokybės klausimų svarbos ir jų poveikio organizacijai suvokimas.
- Pagrindinių kokybės aspektų įvaldymas: specifikacijos, atitiktis, patikimumas, kaina, tiekimas.
- Pagrindinių būdingų kokybės valdymo sistemoms kokybės traktavimo idėjų, kokybės valdymo būdų suvokimas.
- Kokybės vadybos modelių diegimo problemų kritinis vertinimas.
- Kokybės kultūros vaidmuo.