Jau seniai diskutuojama apie tai, kad verslo paklausimai nesutampa su abiturientų įgūdžiais, o studijoms išleisti pinigai nepasiteisina. Mokymo įstaigos turi tikslą parengti universalius specialistus, o verslas laukia žmonių, kurie ne tik turi pagrindinių žinių rinkinį, bet ir konkrečių papildomų įgūdžių, kartais gana specifinių savybių. Be to, pareiškėjas turi būti pasirengęs dirbti dalykinėje informacinėje kompanijos terpėje, turėti projektinės veiklos patirties, mokėti naudotis įmonės sistemomis ir vesti darbinį susirašinėjimą.
.
Žinoma, mokymo įstaigų programos ne visada spėja kartu su inovacijomis. O rengti specialistus aukštosiose mokyklose pagal konkrečios kompanijos reikalavimus beveik neįmanoma. Verslas turi pagalvoti apie tai, kaip jis pasijungtų prie šveitimo proceso. Savarankiškai parengti mokymo metodologiją, parengti efektyvius formatus gana sudėtinga. Todėl mokymai kompanijos yra pertraukto ir nenuoseklaus pobūdžio. Mokyti žmogų tiksliai poreikiu atsiradimo metu per brangu. Kad komandos kompetencijos spėtų kartu su technologijų vystymusi, studijos turi būti nenutrūkstamos. Ir tuo klausimu turi užsiimti darbdavys.
.
Efektyviu metodu reikia laikyti bendradarbiavimą su šveitimo įstaigomis.
Studijuojant pagal Tarptautinio menedžmento instituto (TMI) siūlomas programas suteikiama galimybė įgyti praktinių įgūdžių. Pavyzdžiui, pagal programą „MBA start up“ ir „Projektų valdymas vykdomi projektiniai seminarai ir įvairūs kursiniai darbai pagal su darbdaviu suderintą tematiką. Projektinių darbų gynimas vyksta organizacijos teritorijoje pritraukiant ir personalą. Tai puiki galimybė studentams įgyti patirties švietimo įstaigos patalpose, kad jie paskui organiškai įsipaišytų į organizacijos projektinę veiklą.
Visos mokomosios veiklos formos: taikomieji projektai, seminarai, komandinis metodas suteikia galimybę sukurti organizacijoje inovacinę terpę. Mokymasis suteikia galimybę išspręsti klausimą dėl kompanijos darbuotojų kompetencijos, o kompanija gauna darbui parengtus specialistus.
.
Vienybė yra jėga. Veikite.
Renkamos mokymo grupės.
.
.