Kaip ruošiatės nugalėti?

Verslo užduoties esmė – rasti būdą nugalėti pasirinktame mūšio lauke.
.
Norėdama atsakyti į šį klausimą, kompanija turi išsiaiškinti, kas suteiks jai galimybę sukurti unikalią vertybę ir pateikti ją savo klientams taip, kad išsiskirtų konkurencinėje terpėje. Konkurencinis pranašumas – tai konkretus būdas panaudoti kompanijos pranašumus kuriant klientams vertybes ir suteikiant kompanijai pelną.
.
Siekiant sėkmės būtina apsispręsti, kur žaisti ir kaip nugalėti. Tačiau dar labai svarbu, kad konkurentams būtų sunku nukopijuoti jūsų veiklą, tai yra kompanija turi rasti savo unikalų vietos ir būdo laimėti derinį.
.
Kokių reikia gebėjimų?
Esminiai gebėjimai, gyvybingumo ir sėkmės požiūriu, yra:
.
1️⃣ suprasti vartotojus. Tai yra turi būti atrasti paslėpti auditorijos poreikiai ir galimybės;
.
2️⃣ inovacijos. Tai gebėjimas paversti poreikius prekėmis ir paslaugomis, santykiais, distribucijos modeliais, verslu ir sistemomis;
.
3️⃣ gebėjimas išeiti į rinką. Ši galimybė susijusi su realizacijos kanalais ir santykiais su vartotojais. Pavyzdžiui, gali prireikti nustatyti partnerių santykius su mažmenininkais. Svarbiausia padaryti tai tinkamoje vietoje, tinkamu laiku ir tinkamu būdu.
.
Verta atminti, kad stiprus konkurencinis pranašumas neatsiranda iš vieno gebėjimo, net jeigu jis labai gerai išvystytas. Efektyvi priemonė tam yra perėmimas geriausios Vakarų patirties. Turime omenyje, kad Lietuvoje yra prieinamos sisteminės kvalifikuotos studijos pagal programą „MBA Start Up“, kursus „Praktinė vadyba“, „Finansinės veiklos valdymas“, „Projekto vadyba“ ir kt.